Váš prohlížeč je příliš zastaralý a nebezpečný, aktualizujte na novější verzi!
Web není plně kompatibilní s tímto prohlížečem.

Orgány družstva

Organizační struktura družstva

Správa družstva

Provádí výkon a vedení odborných agend souvisejících s provozem, údržbou, opravami a modernizacemi domu. Poskytuje samosprávám komplexní servis při provádění odborných a organizačně náročných akcí v okruhu jejich působnosti.

Tvoří ji zaměstnanci družstva v pracovním poměru. Správu družstva tvoří stabilně 30 zaměstnanců, kteří se nachází v pracovním poměru a organizačně jsou rozděleni do následujících oddělení, v jejichž čele stojí vedoucí (organizační oddělení, oddělení nájemného, účetní oddělení, technické oddělení, oddělení předsedy).

Pro členy družstva

HLÁŠENÍ HAVÁRIÍ

724 217 313, 417 941 711 (provozní hodiny)
702 152 667, 417 941 737 (mimo provozní hodiny)

Provozní hodiny

po 7:00 - 17:00
út 7:00 - 15:30
st 7:00 - 17:00
čt 7:00 - 15:30
7:00 - 12:00

Úřední hodiny (pro objednané)

po 7:00 - 12:00   13:00 - 17:00
út -
st 7:00 - 12:00   13:00 - 17:00
čt -
-

platba kartou Úhrady na pokladně družstva lze provádět i pomocí platební karty.

UPOZORNĚNÍ:

Pokud to charakter požadavku dovolí, všechny klienty žádáme, aby své záležitosti vyřizovali přednostně prostřednictvím emailu, telefonu. Prosíme Vás, v případě požadavků, které je nutné řešit přímo ve správní budově, je vhodné se předem objednat.

Posledního klienta přijmeme nejpozději 15 minut před koncem úředních hodin tzn. v 11.45 hod. a 16.45 hod.

Aktuálně

Volná pracovní pozice

Přijme pracovníka na pozici - referent - bytový technik

celý článek

Změny v dani z přidané hodnoty (DPH) od 1.1.2024.

Informace o změnách v dani z přidané hodnoty (DPH) od 1. 1. 2024, které byly přijaty vládním konsolidačním balíčkem.

celý článek

Informace o omezení provozu družstva.

Provoz družstva omezen ve dnech 22. - 29. prosince 2023.

celý článek